sms haye asheghane


شیک ترین چت روم ایران

 

زمستان سرد ، کلاغ غذا نداشت تا جوجه هارا سیر کند ، گوشت بدن خود را میکند و به آنها میداد ، فصل تمام شد ، جوجه ها نجات پیدا کردند اما کلاغ مرد .... جوجه ها گفتند : خوب شد مرد ... راحت شدیم از این غذای تکراری...!

. این است واقعیت تلخ روزگار .

.

هر وقت از کسی که دوسش دارم خبری نیست واسم مهم نیست چون مطمئنم حالش خیلی خوبه که فراموشم کرده.

.

چقدر سخته وقتی همه سراغ کسی و ازت میگیرن که فقط تو میدونی دیگه نیست !! سختیش وقتیه که مجبوری لبخند بزنی و بگی حالش خوبه ..

.

دوستت دارم به وسعت قلب کوچکم شاید کم باشد اما قلب هرکس تمام زندگی اوست .

.

وقتی به کسی دل میبندی زندگی اونو ازت میگیره تا بفهمی که بدون اون هم میشه زندگی کرد .

.

اینجا زمین است ... گرد است ... این تویی که مرا دور زدی ... فردا به من خواهی رسید ... قیافه ات دیدنی است

.

کمی زود بود ... اما دعایت زود گرفت ... مادر بزرگ ... دلم زود پیر شد .

.

کم طاقتی عادت آن روزهایت بود ... این روزها برای گرفتن خبری از من عجیب صبور شده ای ...

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

بسلامتی کسایی که جسارت عاشقانه از دست دادند را دارند ! نه حقارت به هر قیمتی نگه داشتن را ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 1 دی 1391برچسب:,ساعت 20:43 توسط سعید| |


Power By: LoxBlog.Com